MobTown to niewielka gra karciana przeznaczona dla ca艂ej rodziny. Jest to tytu艂 w kt贸rym gracze wcielaj膮 si臋 w gangi i przejmuj膮 kontrol臋聽nad miastem. Kto zrobi to najlepiej wygrywa.
MobTown
Czas gry:聽30聽min
Wydawca:聽Trefl Joker Line
Wiek:聽10+
Liczba graczy:聽2-4
Mechanika:聽zbieranie kart, zdobywanie wp艂yw贸w, przejmowanie budynk贸w
Zawarto艣膰 gry:
- 20 kart budynk贸w
- 57 kart zasob贸w (najemnicy i forsa)
- 4 zestawy po 12 偶eton贸w gang贸w
- 4 dwustronne znaczniki punktacji
- 12 偶eton贸w teczek
- 4 zestawy po 8 kart chytrych plan贸w
- 4 karty pomocy
- karty punktacji
Wykonanie MobTown

Karty chytrych plan贸w oraz budynk贸w s膮 przejrzyste, ciekawe, a co najwa偶niejsze – czytelne. Nikt nie ma problemu z ich rozszyfrowaniem.
MobTown jest bardzo kolorowe i 偶ywe.
呕etony teczek oraz gang贸w s膮 wykonane z trwa艂ej tektury, bardzo trudno b臋dzie im wyrz膮dzi膰 jak膮kolwiek krzywd臋 馃槈
Po paru rozgrywkach nie wida膰 艣lad贸w u偶ywania, karty nie s膮 pozaginane na rogach ani pogi臋te.Poziom wydania stoi na wysokim poziomie.

Rozgrywka
Na samym pocz膮tku zasady gry MobTown by艂y dla mnie do艣膰 dziwne i niezrozumia艂e, jednak po rozpocz臋ciu partii wszystko sta艂o si臋 proste. Spr贸buje wam je troszk臋 bardziej przybli偶y膰.

Punkty mo偶na zdobywa膰 na dwa r贸偶ne sposoby:
- Ka偶dy zdobyty budynek, w zale偶no艣ci od trudno艣ci przej臋cia, daje odpowiedni膮 ilo艣膰 punkt贸w. Tutaj b臋d膮 nam potrzebne karty gang贸w w 5 r贸偶nych kolorach z innymi zwierz臋tami (lisy, w臋偶e, rekiny, 艂asice i szczury).
- Jak to w gangach bywa, trzeba okre艣li膰 swoj膮 zdobycz. Wykonywanie chytrych plan贸w b臋dzie nam dawa艂o dodatkowe punkty, potrzebne do zwyci臋stwa. Mo偶na pr贸bowa膰 przej膮膰 najwi臋cej fabryk, teatr贸w albo po prostu najwi臋cej w艂asno艣ci prywatnych.

Na samym pocz膮tku nie wspomnia艂em, 偶e ka偶de miasto jest uk艂adane losowo na te trzy rundy. Jest to wspania艂e rozwi膮zanie, bo gra nie powtarza si臋 i jest bardzo regrywalna.
Moja ocena

聽
Plusy
- Bardzo ciekawe grafiki
- Regrywalno艣膰
- Miasto za ka偶dym razem jest inne
- Klimat gangsterski
- M艂odsi gracze r贸wnie偶 daj膮 sobie 艣wietnie rad臋
Minusy
- Na samym pocz膮tku problem z oswojeniem zasad
- U偶ywanie teczek w grze dwuosobowej jest niepotrzebne
Dzi臋kuj臋 wydawnictwu Trefl Joker Line za przekazanie egzemplarza recenzenckiego!